måndag 8 november 2010

Att tjuva lite


She & Him - Thieves from Merge Records on Vimeo.

Först sätter vi igång den här låten. För såhär är det - både låten och videon men framförallt omslaget till She & Him's Thieves är väldigt fint:


Och det här omslaget påmminer lite om en gammal bok jag fyndade rätt nyligen:


Så när jag skulle göra ett litet häfte till Ladyfest Göteborg passade jag givetvis på att göra en insida med ett mönster jag tjuvat nästan rakt av, i både färg och svartvitt:


Så är det med det! Nu kan du fortsätta lyssna på She & Him.

2 kommentarer:

Hannah sa...

Varje gång jag hör "Thieves" blir jag helt lycklig, den är bara så fantastisk underbar. En helt fulländad poplåt, liksom. Speciellt när Zooey sjunger "Two broken hearts don’t break any less". Så himla fint!

rai rai sa...

Den är så perfekt bitterljuv!

Haha, jag upptäckte kanske i förrgår att jag gått och trott att hon sjöng "two broken hearts dont beat any less".